lunes, 27 de abril de 2015

Diada de Sant Jordi!

Aquest cop, aprofitant la diada de Sant Jordi, vam anar a donar una volta pel passeig del poble a veure les paradetes. D'aquesta manera vam poder parlar de la llegenda i de la tradició de les roses i els llibres.
Un cop allà, vam veure una paradeta solidària "junts contra l'AME", destinada a recaptar fons per una malaltia d'un nen del poble que es va morir. Llavors, li vaig dir a la Jaspreet si volia alguna cosa, i li vaig comprar un clauer.

A més, vam escriure uns missatges en uns cors i els vam penjar en un cartell, vam fer fotos, vam xerrar i vam riure molt.

La Jaspreet em va explicar que a l'institut havien fet un taller de roses i per tant, vaig pensar que, ja que tenia la rosa, podia ser bona idea comprar-li un llibre en català, per tal que a casa pogués practicar una mica la llengua.
Per això, vam anar a una llibreria i li vaig dir que escollís el llibre que més li agradava i va triar un que es deia: Escola de dansa.

Per acabar, vam anar a berenar a una cafeteria del costat de la llibreria i finalment cap a casa.






No hay comentarios:

Publicar un comentario